۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

فلورانس کلگیت زیباترین چهره در بریتانیا






کارشناسان زیبایی شناسی در بریتانیا دیشب معیار زیبایی را با خط کش سنجیدند و
فلورانس کلگیت در مسابقه معرفی زیباترین چهره در بریتانیا از بین هشت هزار شرکت کننده به مقام نخست دست یافت! بر اساس نظر داوران معیارهای جذابیت و زیبایی بر اساس فاصله اعضای چهره تعین شده است.
.


این مسابقه که توسط یکی از کانال های تلویزیونی داخلی بریتانیا برگزار شد فلورانس 18 ساله را به عنوان دارنده زیباترین چهره طبیعی معرفی مینماید..

موصوف پس از پیروزی در این رقابت گفت:" فکر نمی کردم چهره من اینقدر مهم باشد... هر بار که به چهره خود در آینه نگاه می کنم معیارهای علمی اعلام شده را برای انتخاب خود نمی توانم ببینم!

سالها قبل کتابی را در مورد زیبائی شناسی بخوانش گرفته بودم! در آن کتاب استدلال شده بود که زیبایی در هر جامعه تعریف خود را دارد! به طور نمونه درک از زیبایی در جامعه چین بسیار متفاوت تر از جامعه هند, افریقا و یا روسیه میباشد! اما بهر صورت میتوان نکات مشترکی را برای تعریف زیبایی در نظر داشت! مثلآ گل در همه دنیا و در چشم همه آدم های دنیا گل است! اما در مورد انتخاب فلورانس جان حتا دیگر به هر دو چشمم هم بد گمان شده ام! خلیل جان بخیالم راست میگفتی!!!! حتمن عقلم را از دست داده ام !

فلورانس جان مبارک! ولی اگر من در جمع داوران بودم زیبائی را برایت درست تعریف میکردم !!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست: