۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

تجلیل از یکسالگی وبلاگ با "سکه ماه " مرجان


 طبق عادت همیشگی یکبار دیگر بگذشته مینگرم و سال پار را بیاد میآورم ! درجنوری سال پار این وبلاگ را راه اندازی کردم اما درست در همین ماه مارچ اولین مطلب را در این پنجره گذاشتم  و در پایان همانروز دیدم فقط شش نفر به این وبلاگ سر زده اند! حالا این  وبلاگ  وارد دومین سال تولدش شده است. و در این دومین سال قدوم نیک را میبینم که خوشبختانه وارد این دروازه شده است. طبق آمار در سال پار در مجموع 2142 نفر به این وبلاگ سر زده اند و 44 مطلب سیاسی و فرهنگی را که در طول همین سالها در مطبوعات بچاپ رسانیده بودم بار دیگر  از طریق این وبلاگ بنمایش گذاشتم  و در ضمن تعدادی از اشعار و آهنگ های انتخابی  که تعداد آنها نیز به 40 میرسد از طریق این پنجره بنمایش گذاشتم که خوشبختانه در کل مورد تائیید دوستان قرار گرفته  و پیام های نیک و مهربانانه دریافت کرده ام
بدینوسیله از تمام دوستان و سروران عزیزیکه به وبلاگم سر زده و این حقیر را مورد لطف قرار دادند! در حالیکه میدانم  لایق اینهمه لطف و محبت نیستم  کمال تشکر و سپاسگذاری  دارم ؛ همینطور از دوستانی که با انتقادات و راهنمایی هایشان کمکم کردند یک دنیا ممنون و سپاسگذارم.

و با این آهنگ زیبائ مرجان بنام سکه ماه یکسالگی وبلاگ را جشن میگیرم 


چشماتو وا کن که سحر تو چشم تو بیدار بشه صدا بزن اسممو تا زمستونم بهار بشه وقتی تو نیستی تو خونه یه غم نه صد غم چیزی نیست توی دلم میگم که کاش دلم هزارهزار بشه اون که میون من و تو خط جدایی کشیده دل میگه نفریش کنم به دردمون دچار بشه سر به ستاره میزنم سکهء ماهو میشکنم یه روز اگه دستای من با دستای تو یار بشه ♫ با من بمون با من بمون نذار که تنها بمونم نذار که خونهء دلم دوباره تنگ و تار بشه عاشق بشیم دعا کنیم که شاید از دولت عشق یه روز بیاد که روزگار دوباره روزگار بشه وقتی تو نیستی تو خونه یه غم نه صد غم چیزی نیست توی دلم میگم که کاش دلم هزارهزار بشه سر به ستاره میزنم سکهء ماهو میشکنم یه روز اگه دستای من با دستای تو یار بشه

هیچ نظری موجود نیست: