۱۳۹۱ فروردین ۲۳, چهارشنبه

جیمز باند بازیهای امنیت ملی


کشف فعالیت رسانه های طرفدار ایران- پاکستان در پایتخت 

ميگويند زن بد کاره ای را غرض عبرت دیگران  مطابق رسم معمول همان شهر با روی سیاه چپه سوار بر خر در جاده های شهر تشهیر میکردند! الاغ حامل این زن گنهکار در حالیکه جارچی مسئوول  نیز پا بپای خر راه میپیمود و از اعمال زشت او با صدای بلند پرده برمیداشت رفته رفته در کوچه منزل خودش رسید, زن نظری به تماشاچیان می اندازد و  با شگفتی متوجه میشود که امباق این زن نیز با تمسخر و استیهزا از کلکین بسوی او نگاه میکند!  زن در آنحال زار با دیدن امباق عصبانی میشود و  خطاب به امباقش میگوید : "بر پدرکیت لعنت!  باز صبا همی ره هم برایم یک گپ جور کو!!! " منظورم از آوردن این حکایت اینست که  نفوذ جاسوسان خارجی در دستگاه دولتی افغانستان  کار تازه و کشف جدیدی نیست! چنین صدا ها که گاهی از جانب حامد کرزی و گاهی از جانب اعضای تیم وی و زمانی هم از جانب "شومن های سیاسی"  و دلقک ها و مهره های سوخته سال یکی دوبار بلند میشود جز تهیه خوراک خوب به مطبوعات  حاصلی دیگری ندارد. در حالیکه بیگمان "جاسوسان" نیز با خاطر آسوده بر ریش همه آنها خواهند خندید و خواهند گفت " همی ره هم برایما یک گپ جور کنین"
آری ! از دیروز بدینسو در تمام رسانه های صوتی تصویری کشور ما سخن از کشف جدید آقای لطف الله مشعل است که چند رسانه ای را متهم به وابستگی بر کشور های ایران و پاکستان نموده است! هرچند این مسئله در بسیاری از موارد چنان روشن است که نیازی به ثبوت ندارد! و  آفتاب آمد دلیل آفتاب! میباشد.اما در عقب این به اصطلاح افشاگریها نیات شومی نهفته است که جز توطئه بازیگران ای ایس ای نمیتواند چیزی دیگری باشد! زیرا هویداست که اگر بپذیریم  این خبر کشف جدیدی است پس بیگمان که باید از این پس طلوع روزانه خورشید از خاور و غروب روزانه به باختر نیز  در سر خط اخبار قرار بگیرد! و نا گفته پیداست که این مسئله را حکومتی ها بویژه امنیت ملی از همه بهتر میفهمند اما انگار که  اکت و ادا ظاهرآ ملیگرایانه  و عوامفریبانه به عنوان پالیسی نوکران ای ایس ای  بوده است
 از سوی دیگر  بد نامی حریف ولو به هر قیمت جز از استراتیژی قبول شده ارگ نشینان میباشد زیرا:
پس از هنگامه ای افتادن ریاست امنیت بدست طرفداران پاکستان آنهم بدستور پاکستان, که اظهر من الشمس است! باید اعتماد سازی لازم صورت میگرفت و اینست که جیمزباندبازی تنی چنداز  ازدلقک ها وشومن های سیاسی بشدت براه افتیده است تا با تیوری توطئه این اداره را به اصطلاح ملی جلوه دهند. و اینجاست که این اداره گاهی معجزه آسا به تشکیلات القاعده دسترسی پیدا میکند! گاهی هم انتحاری ها را دستگیر میکند و زمانی هم جاسوسان را شناسایی میکنند که مرحبا به این میهن پرستان  واقعی و فدایی!
 اما این نوکران ای ایس ای کور خوانده اند زیرا مبرهن است که مردم امروز به  آن سطح از اگاهی  رسیده اند.که بدانند در دور و بر شان چه میگذرد! بطور نمونه این آقایون اگر نظری به  اظهار نظر ها هموطنان عزیز ما در فیس بوک و صفحات دیگر انترنتی چون کابل پرس و جاویدان بیندازند بخوبی در میابند که با اینگونه حرفها و ادا ها فقط بریش خود خندیده اند نه بریش ملت
آری این اظهارنظرها ، بخشی از واقعیت موجود ماست که قابل کتمان هم نیست. اظهارنظرها  آئینه یِ فهم جمعی مردم ما از آزادی است و   پژواکی است از آن چه در درون اذهان مردم ما ساری و جاری است؛ اذهانی که هم استبدادخوی است،و هم آزاد اندیش.هرچند کسی متاسفانه به عمق توطئه تا همین اکنون نپرداخته است. ولی با اندک ژرف نگری آدم متوجه میشود که تمام این تلاش ها و افشا گری ها فقط یک هدف دارد که آنهم نشانه گرفتن تلویزیون نور_ شهید استاد ربانی- و در کل جمعیت اسلامی یا به اصطلاح نوکران پاکستان شمالی تل وال!!! است و بس! ورنه معاش دفتر رئیس جمهور از ایران داده میشود ! معاش خود امنیت ملی از کشور های خارجی تامین میشود! همین مکروفون و میز حطابه ای که آقای مشعل در عقبش نشسته از پول خارجی ها خریده شده است پس آیا این کشور ها هم حق ندارند برای منافع ملی خویش در این کشور رسانه داشته باشند؟ اما گپ در جایی دیگر است و آن اینکه انتخابات ریاست جمهوری در راه است و هیجکس نمیتواند منکر نقش جمعیت اسلامی گردد بنابران باید جمعیت بدنام گردد و با پیچانیدن رسانه نور در میان چند رسانه معلومدار دیگر میخواهند آگاهانه مردم را  راه گم کرده و  ماهرانه به  چشم مردم خاک ریزند ! لهذا هوشیارانه وسنجیده شده به این مآمول دست زده اند!



و اما ای بیخبران پیام نویس بدانید و آگاه باشید که وابستگی بعضی از این رسانه ها  اظهرمن الشمس است چنانچه یکی از همین رسانه ها در 12 سال پیش افتخارانه واضحآ بار ها در نشرات خویش نوشته اند که ما پیرو خط امام هستیم و اخبارش نزد من موجود است آنها خود کجا پنهان کرده اند!که شما تر و خشک را یکجا میسوزانید!!!؟؟  اینجا تنها و فقط هدف  گیری تلویزیون " نور "است و بس !  

هیچ نظری موجود نیست: