۱۳۹۵ مرداد ۲۴, یکشنبه

اعجاز آغا صاحب



از فعل عابد استغفرالله
صدقهٔ آغا صيب شوم كمسايي ره كه می اندازه دو شش بیرون میشه؛ یکبار خودم دیدم که باخته بود با قهر کمسایی را انداخت نزدیک بود کمسایی دو پركله شود (فاعتبرو یا اولی الابصار)
جمله ای  که در بالا نوشتم را؛  یکی  از هموطنان همشهری ام که یکسال است از طریق  صفحه فیس بوک بامن دوست شده گفت. با  این دوست مجازی امروز از طریق مسینجر اختلاط کردم! ایشان اهل خانقاست و یکی از متدین ترین آدمهای که تا اکنون همرایش معرفی شده ام میباشد. عشق ایشان به پیامبر و اولاده پیامبر بحدیست که کمسایی آغا صاحب که پیشوایش است را معجزه اش میپندارد
البته کمسائی یکی از قدیمترین نوع قمار ها میباشد که دانه های آن  از استخوان ساخته شده و در روی آن از یک الی شش خال کنده میشود.
تلخبتانه هنوز هم  تعداد زیادی از مردم ما مبتلا به مرض قمار میباشند. تعدادی که آنها را  گرگی های قمار میگویند حتا بدون قمار زندگی کرده نمیتواند .خطر ناکترین بازی قمار که بعضیها خانه پول وزندگی خودرا از دست میدهند عبارت از کمسائی ؛ بطرنو و چهاروالی است.
  دوست من با پرسیدن راه های رسیدن به اروپا و شرایط قبولی موضوع خانقا را بکلی عوض کرد و در پایان هم ارتباط ما قطع شد و نتوانستم حرفهای دلم را برایش بگویم ازین لحاظ میخواهم از همین طریق خدمت شان عرض کنم که : آدم متدین باید قدرت ادراک خوب و بد و تمیز دادن این دو از هم را داشته باشد.مضاف بر این آدم متدین باید نخست دارائی اندک سواد دینی  و قدرت تحلیل و ارزیابی باور های خود باشد تا ناخواسته مورد سوء استفاده شیاطین قرار نگیرد! دوست من باید بداند خداوند در قران خود قمار؛ شراب؛ بت پرستی وفال زدن را در یک صف از اعمال شیطانی گفته است.  در نتیجه آنهائیکه پیوسته در قلمرو شیطان عمل می کنند  هر کسی که باشد پیشوا نه  بلکه  خود شیطان مجسم میباشند .
...و ناحق نیست که میگویند بهای رهایی مرداب از تنهایی، نابودی دیگران است

ما را به رندی افسانه کردند
پیران جاهل شیخان گمراه
از دست زاهد کردیم توبه
و از فعل عابد استغفرالله
جانا چه گویم شرح فراقت
چشمی و صد نم جانی و صد آه
کافر مبیناد این غم که دیده‌ست
از قامتت سرو از عارضت ماه
شوق لبت برد از یاد حافظ
درس شبانه ورد سحرگاه

هیچ نظری موجود نیست: