۱۳۹۴ آبان ۲۸, پنجشنبه

تجلیل از شش سالگی وبلاگ با آهنگی از گوگوش

شش سال آزگار است که بجای سیاه کردن کتابچه یاداشتم بر روی ديوارهای کهن اين دروازه پارینه مینویسم. این وبلاگ  یا بهتر بگویم دیوانه خانه من پالیسی مشخصی ندارد! بر مقتضای شعر مولانای بزرگ ( هرچه میخواهد دل تنگت بگو) مینویسم.گاهی خاطره هايم را حک ميکنم. گاهی از سیاست؛  زمانی از شعر و ادب و عرفان مینویسم و ندرتآ هم موسیقی میگذارم.  نميدانم کارم درست است يا خير؟ اما شنیده ام که با نوشتن میشود خالی شد! آخر من هم آدمم و مثل هر آدمی دلی در سينه دارم که از خوشی میشگفد و ازغم مینالد.در طول همه این سالهای که گذشت بطور مستمر و پیگیر از غمهايی که سالها در  زندان دلم زنجیر و زولانه است از عقده های دلم٬ از بغض ها فرو خورده از خاطرات خاک خورده و فراموش ناشدنی از شک  و تردید ها٬ از پیروزی ها و شکستها هرچه دل تنگم خواست بر روی این دروازه نوشتم. خوشبختانه با ایجاد این وبلاگ دوستانی خوبی هم یافتم که  پا به پای من آمدند و با من دلسوزانه ماندند! هميشه با حرفها٬‌ راهنمايی هاي نیک٬ تجارب مفید شان کمکم کردند که بدینوسیله از تک تک شان سپاس گذاری میکنم. ناگفته نماند که  دیوانه خانه ام باز دید کننده گان  چشمگیری هم داشت که از حضور تک تک آنها نیز همچنان سپاس گذاری و قدردانی  میکنم
آری عزیزان گرامی و سروران همدل! شما که با سر زدن در وبلاگم بر درد  ها و ناله هایم گوش دادید و با خوشی هایم شادی کردید بمن این انرژی را نیز داده اید که تا زنده ام  برایتان بنویسم ! اگر علاقه ای به شنیدن افسانه حزن من داشته باشید

سپاس از شما
از تو يک تبسمم
چی  به پاي تو بريزم لايق پاي تو باشه
چي بخونم که بتونه جاي حرفاي تو باشه
پيشکشم براي تو يه سبد محبته
از تو يي تبسمم واسه من غنيمته



اگه کار من تمومه تو شروع ديگه هستي
تو براي غمگساري سنت منو شکستي
من که سفره دلم پيش تو بازه
اي که عشق تو هميشه چاره سازه
دوست دارم فدات کنم هر چي که دارم
اما قلبت از محبت بي نيازه

اگه کار من تمومه تو شروع ديگه هستي

من پر از مضمون عشقم واژه هاي تازه تازه
بي بي عشقم براي اون که مي خواد دل ببازه
پيشکشم براي تو يه سبد محبته
از تو يک تبسم هم واسه من غنيمته

گرمي قلبمو از دست تو دارم
اگه جونمو بخواي حرفي ندارم
من حروف عشقو از تو ياد گرفتم
از تو هستم هر چي دارم از تو دارم
اگه کار من تمومه تو شرع ديگه هستي
تو براي غمگساري سنت منو شکستی



هیچ نظری موجود نیست: