۱۳۹۷ شهریور ۱۶, جمعه

مکرالفاشیزم و الله خیر الماکرین

متاسفانه آنانکه دیروز توان تغیر و آوردن صلح آبرومندانه در دست های خود شان بود و هنوز هم تا اندازه ای هست؛ زبونانه از یکسو در به در بدنبال موجودات دوران حجری زیر نام پروسه صلح روسی -امریکایی میگردند و از سوی دیگر زیر سایه ای طالبان نیکتایی پوش برای پروسه انتخابات امریکایی آماده گی میگیرند! آنها برای اینکار شان چنین دلیل می آورند و میگویند که : ما این سیستم را بنا کردیم و با همین سیستم میتوانیم از راه مذاکره با درندگان به صلح رسید!!! و از راه مشروع  ؟؟؟ همین سیستم دوباره صاحب اقتدار شد!! به به زهی خیال باطل . بیخبر از این که هیچ کس در دنیا قدرت را به قصد واگذاری دوباره آن به دست نمی گیرد قدرت وسیله نیست ، هدف نهایی است.
در ثانی هیچ دیکتاور مکار که با مکر و حیله بنای دیکتاتوری اش را ریخته باشد آنقدر خام نمی اندیشد که بگذارد فردا همان فریب خوردگان دوباره حاکم بر آن کاخ دیکتاتوری اش گردند، و اینبار هوشیارانه و با تجربه حکومت کنند.
ای ساده اندیشان ! فاشیزم با سلاح مکر  قدرت تان را تصاحب کرد و خواست شما را  به زنجیر کشد اما دیدند شما هنوز میتوانید درد سر ساز باشید. ؛ حالا زیر نام (والصلح خیر) خدعه و مکر دیگر می کنند تا دیکتاتوری خود را تعمیمم و ابدی سازند! از صلح آبرومند خبری نیست! البته اینبار جواز مکر را از دین با توسل به آیه ولله خیر الماکرین . و از دنیا بوسیله ابلهی خودت گرفته اند!
آری ! در قرآن شریف در دو مورد الله را خیرالماکرین معرفی کرده است . یکی زمانی که علیه عیسی مسیح توطئه میشود و الله او را از بلایی که برایش پیش بینی کرده بودند نجات میدهد ، و دومین بار زمانیست که کافران مکر می کردند علیه حضرت محمد ص که به شکلی از دست او خلاص شوند . در هر دو مورد اندیشه الهی بر مکر بد خواهان پیروز میشود . این دو داستان را طلبای سیاسی خوب میدانند و امریکایی صلیبی نیز
لهذا بی غم باشید خارجیها بویژه امریکایی ها به منظور حراست از جهاد و مقاومت شما  طرف شما را هرگز نخواهند گرفت
هدف به اسارت کشیدن ، فقط اسارت است .
هدف قدرت ، قدرت است .
این صلح ها بگفته استاد خلیلی 
از پس خمپاره ها آواز صلح - و از غریو توپ جستن نام صلح
جنگ تو صلح  و صلح تو جنگ است 

رین

سخنان بزرگان

 تلخترین لحظه ها را کسی برایتان میسازد که روزی انتظار داشتید قشنگترین لحظه ها را با او داشته باشید .
Image result for ‫چه آسان میشود از یادها‬‎
.عشق همیشگی است ! ما  ناپایدار هستیم 
-لئوبوسکالیا

گاهی بی رنگی از هر رنگی زیباترومفیدتر است 
- شاتو بریان

ادم کامل ادمی را گویند که هم عقل داشته باشه هم احساس  
- ویل
مانند اسمان بخشنده و مانند زمین افتاده باش .رمز زندگی همین است 
-  مولیر

بدون باخت هرگز موفق نمیشوی 
- مثل روسی

در زندگی ثروت حقیقی مهربانی است وبینوایی حقیقی خودخواهی 
- وینه

تولد  ومرگ اجتناب ناپذیرند فاصله این دو را زندگی کن - سانتابان

هیچ نظری موجود نیست: